+36 20 292 4233 (H-P 10.00-16.00) bejelentkezes@aravindajoga.hu

PILATES

A Joseph H. Pilates által kifejlesztett módszer speciális alapelveket használ. A pilates gyakorlatok célja a testünk középső részének megerősítése, valamint a gerincoszlop rugalmasságának fokozása, a mély izmok erősítése, a tartáshibák korrigálása. A gyakorlatokhoz kapcsolódó speciális légzés javítja a keringést, növeli az oxigénfelvételt, ezzel is serkenti a regenerálódást, és növeli a szervezet állóképességét.

A pilates gyakorlásával harmonikus izomzat kialakítására nyílik lehetőségünk. Nem növel nagy izomtömeget, meglévő izomzatunkat tehetjük tónusosabbá, egyszerre erősíthetjük, és nyújthatjuk. Ezáltal nő az izomerő, izomzatunk rugalmasabbá válik. Rendszeres edzéssel elérhetjük, hogy jobban érezzük magunkat a bőrünkben, hajlékonyabbá váljunk. Koncentrációnkat erősíti, testtudatunkat fejleszti, energetizál, jókedvre derít.

Irodai ülőmunkát végzők esetében a pilates stabilizálja a törzsizomzatot, erősíti a hát izomzatát, ezáltal enyhíti a gerinc- és derékfájdalmat. Szülés után segít a megváltozott súlypont helyreállításában, regenerálódnak a hasizmok, a medencealapi záróizmok, a törzs izmai, a gyakorlatok segítenek a régi forma és erőnlét visszaszerzésében. A pilates emellett minden sportághoz hatékony kiegészítést nyújt: erős törzsizomzatot alakít ki, fokozza a rugalmasságot, ezáltal segít megelőzni a sérüléseket.

Facebook

Oszd meg a barátaiddal is!

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ a böngészés biztonságának növelése és a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close